Cara Menghilangkan Jerawat Dan Cara Menghilangkan Bekas Jerawat Paling Mudah Dan Berkesan Untuk Wanita Sibuk Atau Bekerjaya

Zaman sekarang ni rata-rata wanita masing-masing bekerjaya dan sangat sibuk. Sibuk dengan kerja di ofis, appointments, meeting… kalau yang dah berkahwin pulak ditambah lagi dengan sibuk dengan hal-hal anak-anak dan kerluarga.

Gara-gara kesibukan ni kadang-kadang jadi tak sempat nak uruskan diri sendiri terutama sekali bab kecantikan, kesihatan dan pemakanan @ diet. Tak kisahlah siapa dan berapa umur seseorang wanita tu, jangan abaikan bab kecantikan dan kesihatan diri. Yang dah bersuami atau belum, kecantikan adalah sama penting.

Dek kerana jadual dan diet yang huru-hara, banyak pulak masalah kulit yang timbul terutamanya jerawat, bekas @ parut jerawat, jeragat, kulit kusam, kering dan tak bermaya.

Kalau nak guna cara yang renyah nak menghilangkan jerawat, bekas @ parut jerawat, jeragat ni mana la nak sempat kan? Apa kata ambik cara yang paling mudah, selamat & dijamin berkesan untuk menghilangkan masalah jerawat, bekas @ parut jerawat, jeragat dan masalah berkaitan kulit yang lain ni?

Caranya sangat simple iaitu dengan pengambilan suplemen.

Buka botol -> ambik pil -> masuk mulut -> minum air & telan. Siap!

Sambil-sambil menaip kat ofis pun sempat.

Apa suplemen @ vitamin yang boleh bantu atau jadi cara menghilangkan jerawat, bekas @ parut jerawat, jeragat, kulit kusam, kulit kering dan sebagainya ni?

Suplemen @ vitaminnya adalah:

  • VITAMIN E
  • VITAMIN C
  • BCOMPLEX

*** untuk 400IU vitamin E, seseorang itu perlu mengambil 1kg biji gandum, 500ml minyak saffflower, 8kg bayam, 500g badam untuk sel-sel sihat bagi melawan radikal bebas yang menjadi punca kepada penuaan dan banyak penyakit merbahaya seperti kanser

Tapi kalau ditambah pulak dengan kolagen & ESP (Energizing Soy Protein) lagilah cepat nampak hasilnya.

SET CANTIK BOOMBukan setakat dapat menghilangkan jerawat, bekas @ parut jerawat, jeragat dan sebagainya jer, tapi jugak beri banyak manfaat lain kepada kesihatan sebab kita tak ambik krim jerawat atau produk sembarangan. Ni semua vitamin dan vitamin ni membantu untuk menampung kekurangan nutrisi dalam tubuh kita.

Jadi, menghilangkan jerawat, bekas @ parut jerawat, jeragat dan semua masalah kulit kita dapat, kesihatan yang semakin baik pun kita dapat.

Tengok testimoni-testimoni kat bawah ni daripada mereka yang dah berjaya menghilangkan jerawat, bekas @ parut jerawat, jeragat dan kulit makin cantik hanya dengan cara mengambil suplemen Shaklee jer.

 

set cantik 2“Shaklee mmg terbukti bole merawat hormon dan kembalikan wajah kita menjadi lebih bersih dan terhindar dari virus (bakteria) jerawat” – Fieza

set cantik 3a“Saya konsisten amalkan Vit C + Vit E + Bcomplex.. memang jatuh hati sangat laa. Kulit yang dulu kusam semakin hari semakin gebu, glowing, tona warna kulit lebih sekata dan makin awet muda. Ada customer ingat umur saya 21 tahun. Hakikatnya.. umur dah melepasi had umur zon remaja. Sekarang lebih yakin dengan diri sendiri tanpa secalit mekap” – Fatirah

Di bawah ni adalah testimoni ibu kepada salah seorang sahabat saya. Tengok saja perbezaan wajah beliau sebelum dan selepas ambik kolagen. Hebat kan? Bukan setakat jeragat jer hilang, tapi bertambah awet muda jadinya.

CPnorulTestimoni dibawah ni pun sama. Tengoklah hasil daripada pengambilan kolagen. Jeragat, kulit kusam dah takde!

Collagen-Shaklee-Testi

 

 

 

 

 

 

Jadi, apa tunggu lagi? Tak perlu risau tentang jadual harian yang ketat tu sebab suplemen ni semua mudah sangat untuk diambil. Tak payah susah-susah prepare dah.

Cepat rebut peluang untuk dapatkan suplemen-suplemen ni pada harga diskaun menarik sekarang!… Shaklee tengah offer vitamin FREE jugak ni… Masa terhad tau..

Sms / WhatsApp 019-7071977 untuk pembelian dan konsultasi lanjut yer.

Salam Cantik

Nieda

Business Leader & Shaklee Independent Distributor

JOHOR BAHRU, SKUDAI, UTM (POS KE SELURUH MALAYSIA)

019-7071977

About ohcantik

Perkongsian info & tips tentang KESIHATAN & KECANTIKAN. Kelebihan menggunakan produk yang mendapat JAMINAN yang sahih dan dihasilkan dari sumber semulajadi dengan sokongan saintis-saintis bertauliah serta ujian klinikal dan landmark study yang sah. Bisness yang memberi peluang FINANCIAL FREEDOM dan PASSIVE INCOME TANPA HAD - Shaklee
This entry was posted in Kulit Sihat & Cantik and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment