Serbuk Putih Ni Bukan Semata-mata Jadi Cara Menghilangkan Jerawat Tapi Juga Menyimpan Rahsia Awet Muda Terhebat

Lagi-lagi jerawat… lagi-lagi jerawat… tapi memang tu lah masalah biasa yang jadi kat kulit hampir semua orang… tak kiralah perempuan atau lelaki… muda atau tua…

Nak menghilangkan masalah ni pulak bukannya senang… pastu silap-silap cara boleh jadi makin teruk pulak…

Jadi, ape cara paling selamat, paling berkesan yang boleh kita guna untuk menghilangkan jerawat tu?

Boleh lah ambik kolagen tambahan @ serbuk putih yang hebat ni.

CP BOARDAPA KELEBIHAN KOLAGEN TAMBAHAN NI?

Kolagen tak dapat dihasilkan dengan sendirinya oleh tubuh, malah kandungannya akan terus berkurangan apabila umur mencecah 20 tahun. Pengurangan ni boleh membawa kepada banyak risiko penyakit dan penampilan.  Jadi, pengambilan kolagen tambahan adalah perlu terutamanya bagi setiap individu yang berumur 20 tahun keatas.

Kolagen tambahan dapat membantu membina semula serat kolagen untuk menggalakan penghasilan kolagen pada lapisan dalaman kulit. Maka, anda dapat memiliki semula kulit yang lembut, lebih anjal, licin, gebu dan muda berseri, bebas jerawat, bebas cela atau jeragat.

Selain daripada mampu menghilangkan masalah-masalah kulit, kolagen juga akan menggalakkan pertumbuhan rambut baru dan menjadikan rambut lebih kuat, tebal dan berseri.

TAMBAH ANTIOKSIDAN UNTUK HASIL YANG LEBIH OHSEM!

Walaupun penuaan tak dapat disekat, tapi hasil kajian menunjukkan ekstrak daripada tumbuhan semulajadi seperti Polygonum cuspidatum, anggur Muscadine, Eruopean Erlderberry dan lobak ungu boleh membantu proses penuaan berlaku secara sihat. Vitamin C pulak merupakan  elemen penting yang menggalakkan penghasilan kolagen dan tisu penyambung yang lain.

Gabungan polifenol dan vitamin C yang kaya dengan antioksidan juga terbukti secara klinikal sangat baik dalam menentang radikal bebas yang menyumbang kepada masalah penuaan kulit serta penyakit kesan penuaan seperti darah tinggi, jantung, kanser dan diabetes. Polifenol kaya dengan antioksidan yang berkesan untuk mencegah kehilangan kolagen akibat ancaman radikal bebas.

resveratrolShaklee berpengalaman lebih 5 dekad dalam bidang penyelidikan dan pengeluaran produk kesihatan. Kolagen, vitamin C dan Vivix yang kaya dengan polifenol adalah antara produk paling ideal untuk menjaga kesihatan kulit, menentang masalah jerawat, jeragat, bekas @ parut jerawat, melewatkan penuaan dan menentang penyakit akibat kesan penuaan.

Langkah anti-penuaan hendaklah bermula di peringkat sel tubuh. Dengan memiliki sel-sel tubuh yang sihat, sudah pasti badan pun jadi sihat dan awet muda.

Jom, kita tengok perkongsian daripada mereka yang dah berjaya bebas dan menghilangkan masalah kulit, jerawat, jeragat, kulit kusam dan bekas @ parut jerawat dengan kolagen dan gabungan suplemen Shaklee:

test-vit-c-collagen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

wpid-img_28307024542838

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Puan Herny Hafiz – beliau gunakan gabungan pencuci muka NutriWhite, suplemen Vitamin C, Vitamin E, ESP, Kolagen & Vivix sekaligus sebab nak kesan yang cepat… tengok la hasilnya!

own testimoni

 

 

 

 

 

 

 

 

Ini pulak testimoni saya sendiri selepas ambik 1 kotak kolagen, selain daripada tu saya jugak ambik ESP & Vitamin C Shaklee. Gambar kiri tu saya pakai bedak & blusher tapi muka tetap nampak kusam… tapi gambar kanan tu saya hanya pakai pelembap jer tanpa sebarang makeup… bekas @ parut jerawat pun dah nampak semakin kurang.

Best kan kolagen ni? berbaloi sungguh… bukan saja boleh menghilangkan jerawat atau bekas @ parut jerawat, tapi mencantikkan kulit yang kusam jugak.

Dapatkan KONSULTASI EKSKLUSIF secara PERCUMA dengan pembelian produk melalui saya.

Sms / WhatsApp 019-7071977 untuk order.

Salam Awet Muda,

Nieda

Business Leader & Shaklee Independent Distributor

JOHOR BAHRU, SKUDAI, UTM (POS KE SELURUH MALAYSIA)

019-7071977

Advertisements

About ohcantik

Perkongsian info & tips tentang KESIHATAN & KECANTIKAN. Kelebihan menggunakan produk yang mendapat JAMINAN yang sahih dan dihasilkan dari sumber semulajadi dengan sokongan saintis-saintis bertauliah serta ujian klinikal dan landmark study yang sah. Bisness yang memberi peluang FINANCIAL FREEDOM dan PASSIVE INCOME TANPA HAD - Shaklee
This entry was posted in Kulit Sihat & Cantik and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s