13 Sebab Kenapa Vivix Adalah Pilihan No. 1 Untuk Awet Muda & Penuaan Yang Sihat

Dalam banyak-banyak suplemen antioksidan atau suplemen untuk awet muda yang ada, kenapa semua orang WAJIB pilih Vivix Shaklee kalau nak awet muda dan jugak nak elakkan diri daripada terpaksa tanggung risiko hadapi penyakit-penyakit merbahaya macam serangan jantung, stroke, kencing manis, darah tinggi dan sebagainya

Ape istimewanya Vivix Shaklee ni? Ok, kat bawah ni adalah beberapa kelebihan Vivix Shaklee yang semua orang patut tahu:

  • Vivix ialah suplemen berbentuk cecair yang dihasilkan secara saintifik, mengandungi bahan-bahan yang telah melalui beberapa ujian klinikal di makmal yang terbukti dapat member impak positif kepada 4 kunci mekasnima penuaan pada tahap sellular, termasuk perlindungan sel, tenaga sel, penambah baikan sel dan juga keupayaan sel.
  • Vivix mengandungi resveratrol dan juga proprietari gabungan phytonutrient. Gabungan phytonutrient ni menjadi kunci kepada kandungan antioksidan yang sangat kuat yang terhasil daripada anggur muscadine dan telah terbukti 10 kali lebih berkuasa daripada resveratrol sahaja didalam membantu melambatkan penuaan pada tahap sellular.
  • Anggur muscadine adalah salah satu daripada ciptaan alam semulajadi yang paling jarang ditemui, anggur yang sangat mujarab, dengan profil polyphenol yang memberi banyak manfaat kesihatan. Tak seperti anggur lain, anggur muscadine menghasilkan pekatan ellagitannins dan asid ellagic yang bila digabungkan dengan polyphenol anggur muscadine yang lain, menghasilkan kuasa antioksidan yang sangat hebat.
  • Anggur muscadine juga mampu hidup dalam keadaan alam sekitar yang teruk; profil unik phenolic yang terdapat pada anggur muscadine ini memberikan perlindungan tambahan daripada bakteria, kulat, yis, kemarau, lebihan lembapan dan suhu ekstreme, sedangkan anggur lain adalah tidak mempunyai daya tahan terhadap keadaan-keadaan seperti ini.
supreme_hand

Ni lah rupa anggur muscadine yang jadi salah satu daripada bahan utama dalam Vivix Shaklee

  • Terma polyphenols digunakan untuk menghuraikan tentang kumpulan phytonutrient yang mengandungi manfaat antioksidan dan berpontensi untuk melindungi kesan penuaan pada tahap sellular. Bahkan, kajian terkini menunjukkan bahawa polyphenols mampu untuk mencungkil beberapa kesan biological sejajar dengan peningkatan kesihatan manusia.

polyphenol

  • Resveratrol ialah antioksidan semulajadi yang boleh ditemui didalam beberapa jenis tumbuhan, bijian dan buah-buahan, termasuklah anggur dan produk yang dihasilkan daripada anggur seperti wine merah. Resveratrol ialah polyphenol yang telah ditemui dan didapati berpotensi didalam meningkatkan tahap kesihatan melalui kajian yang dilakukan di makmal.
  • Ujian makmal telah menunjukkan bahawa resveratrol dapat melambatkan penuaan pada tahap sellular dan mampu mengaktifkan pengawal atur genetik kepada hayat sel, yang memberikan impak positif kepada DNA, kesihatan sel dan metabolism.
  • Vivix menyediakan 100mg resveratrol dalam setiap hidangan. Pekatan resveratrolnya mengandungi 98% resveratrol semulajadi, dan jumlah resveratrol dalam Vivix adalah mengikut kajian saintifik dan ujian terperinci.*
  • Vivix mengandungi bahan-bahan polyphenols yang terbukti melalui ujian makmal dapat memberikan impak positif kepada 4 kunci mekanisma kepada penuaan sellular, maka ia adalah lebih dari sekadar membekalkan sokongan antioksidan.*
  • Tiada sebarang interaksi diantara Vivix Shaklee atau apa saja kandungan yang terdapat di dalamnya dengan suplemen lain. Sebagai langkah berjaga-jaga, Shaklee mengesyorkan individu yang sedang bibawah seliaan doktor untuk sebarang jenis perubatan atau penyakit, atau individu yang sedang mengambil ubatan terutamanya ubat untuk mencairkan darah untuk mendapatkan khidmat nasihat daripada doktor masing-masing.
  • Vivix Shaklee dihasilkan bersesuaian dengan golongan dewasa yang mengambil berat tentang penuaan yang sihat dan juga kesihatan umum. Vivix Shaklee tidak disyorkan untuk ibu hamil, ibu menyusu bayi atau individu berumur 18 tahun ke bawah.
  • Vivix Shaklee boleh diambil bersama-sama suplemen Shaklee yang lain dan yang paling ideal ialah NutriFeron dan Cinch Shakes. Phytonutrients yang menyokong system imun dalam NutriFeron dan protin bagi memelihara keanjalan otot di dalam Cinch Shakes, bersama polyphenols yang terkandung dalam Vivix Shaklee memberikan sokongan nutrisi secara menyeluruh kepada asas kehidupan yang lebih sihat.*
  • Vivix Shaklee tidak mengandungi alkohol.
  • Ujian secara meluas, termasuk simulasi penghantaran dibawah suhu ekstrem dan keadaan kelembapan telah membuktikan bahawa kualiti produk tidak terjejas.

Hah! dah banyak baca fakta, apa kata rileks sekejap tonton video kat bawah ni yang menjelaskan lagi kenapa semua orang WAJIB mengambil Vivix Shaklee:

NAK TAU CARA UNTUK DAPATKAN VIVIX PADA HARGA DISKAUN BERGANDA?

WhatsApp saya di 019-7071977 untuk sebarang pertanyaan, PEMBELIAN dan KONSULTASI EKSKLUSIF secara PERCUMA.

Salam Sihat,

Nieda

Business Leader & Shaklee Independent Distributor

JOHOR BAHRU, SKUDAI, UTM (POS KE SELURUH MALAYSIA)

019-7071977

Advertisements

About ohcantik

Perkongsian info & tips tentang KESIHATAN & KECANTIKAN. Kelebihan menggunakan produk yang mendapat JAMINAN yang sahih dan dihasilkan dari sumber semulajadi dengan sokongan saintis-saintis bertauliah serta ujian klinikal dan landmark study yang sah. Bisness yang memberi peluang FINANCIAL FREEDOM dan PASSIVE INCOME TANPA HAD - Shaklee
This entry was posted in Info Sihat and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to 13 Sebab Kenapa Vivix Adalah Pilihan No. 1 Untuk Awet Muda & Penuaan Yang Sihat

  1. Pingback: Penyakit Diabetes: Elak Risiko Kaki Kena Potong Dengan Minum Sirap Merah Hati Ni | oH!cANTIK

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s