Keputusan SPM Tak Cemerlang Tapi Mampu Bergaji Setaraf CEO

Orang yang tercicir dalam pelajaran ada yang dipandang sinis… dianggap macam dah end of the world untuk dia… takde masa depan.. tak boleh hidup senang lenang macam orang yang keluar universiti.

Nak berjaya dalam hidup ni ada satu resipi penting yang semua orang boleh guna pakai…

Iaitu… USAHA + USAHA + USAHA + DOA + TAWAKAL + JANGAN PUTUS ASA = KAYA & BERJAYA… ini pasti… cuma cepat atau lambat bukan kita yang tentukan.. sebab tu pentingnya DOA & TAWAKAL.

Saya buat entry ni bukan sebab saya dah kaya & berjaya… tapi sebagai peringatan kepada diri saya sendiri sebab saya memang nak kaya & berjaya… saya nak kaya & berjaya jadi JUTAWAN DUNIA & JUTAWAN AKHIRAT… dan saya rasa semua orang pun nak jadi macam tu kan?….

Alhamdulillah.. sekarang tengah menambah usaha dengan menceburkan diri dalam biz Shaklee… satu peluang keemasan yang takkan saya lepaskan… lagipun kan 9 daripada 10 punca rezeki adalah dengan BERNIAGA. Saya memang minat berniaga tapi takde modal, sebab tu saya join biz Shaklee yang tak perlukan modal.

BIZ

Lihat saja kisah Mohd Khairul yang keputusan SPM beliau tak cemerlang, cuma dapat 1A dan 4E, tapi mampu bergaji setaraf CEO… yang penting ada inisiatif yang berubah, rajin usaha & tak putus asa.

tangan emas

Kita boleh berjaya asalkan kita bijak rebut peluang yang ada… saya rebut peluang biz Shaklee dengan modal permulaan RM79.00 jer…

Dengan bisness Shaklee ni siapa-siapa saja akan dapat peluang sama rata, tak kiralah samada orang tu upline atau dowline. Siapa rajin usaha, dialah yang akan rasa hasilnya.

Tak perlu lulusan universiti dan segulung ijazah, yang penting kita NAK… betul-betul NAK jadi orang yang BERJAYA & KAYA. Tak semestinya kena cemerlang dalam pelajaran baru boleh rasa income macam CEO. Betul tak?

Kalau anda rasa anda memang NAK berubah, NAK berjaya, NAK kaya… maka buatlah keputusan sekarang… rebut peluang yang ada dan usahakan sungguh-sungguh dan jangan sesekali berputus asa.

WhatsApp saya di 019-7071977 untuk sebarang pertanyaan, PEMBELIAN SHAKLEE, JOIN AHLI dan KONSULTASI EKSKLUSIF secara PERCUMA.

Salam Sayang

Nieda

Business Leader & Shaklee Independent Distributor

JOHOR BAHRU, SKUDAI, UTM (POS KE SELURUH MALAYSIA)

019-7071977

About ohcantik

Perkongsian info & tips tentang KESIHATAN & KECANTIKAN. Kelebihan menggunakan produk yang mendapat JAMINAN yang sahih dan dihasilkan dari sumber semulajadi dengan sokongan saintis-saintis bertauliah serta ujian klinikal dan landmark study yang sah. Bisness yang memberi peluang FINANCIAL FREEDOM dan PASSIVE INCOME TANPA HAD - Shaklee
This entry was posted in Kongsi Cerita and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

