Pengedar Shaklee Pontian Yang Menawarkan Konsultasi Eksklusif Secara PERCUMA

Hai!

Anda tinggal di Pontian dan sedang mencari Pengedar Shaklee yang boleh memberikan anda KONSULTASI EKSKLUSIF SECARA PERCUMA & PENGHANTARAN PERCUMA?

Saya sedia membantu dan akan cuba untuk memberikan servis terbaik. InsyaAllah….

Saya kenalkan diri saya yer..

Nama penuh: NORHASNIDA MOHAMAD NAYAN

Nama panggilan: NIEDA

Shaklee ID: 889821

No. H/P: 019-7071977

FB: Has Nieda

Fanpage: Kolagen Rahsia Awet Muda

Nak tahu apa set suplemen Shaklee yang orang Pontian boleh dapatkan daripada saya? Berikut adalah sebahagian jer daripadanya… ada banyak lagi tau… tapi kalau saya listkan semua nanti panjang sangat pulak… ūüėČ

SET SUPLEMEN SHAKLEE ISTIMEWA UNTUK WARGA PONTIAN

  1. Set Kesihatan Umum
  2. Kesihatan Lelaki
  3. Kesihatan Wanita
  4. Set Kurus Sihat
  5. Set Hamil
  6. Set Berpantang
  7. Set Ibu Menyusu
  8. Set Kecantikan (jerawat / jeragat / kulit kering & kusam)
  9. Kesihatan kanak-kanak
  10. Kesihatan Warga Emas
  11. Allergy / Asthma / Sinus / Resdung
  12. Diabetes (kencing manis)
  13. Senggugut / PMS / Menopause
  14. Darah Tinggi / Jantung / Kanser / Gout
  15. Fertility Set (Kesuburan / ingin cuba hamil)
  16. Set untuk suami/isteri
  17. Masalah Rambut Gugur
  18. Hyperthyroid
  19. Hypothyroid
  20. Kanak-kanak ADHD (hyperactive)
  21. Sembelit / gastrik
  22. Migraine
  23. Sistem Imun
  24. Tambah Berat Badan
  25. Psoriasis
  26. Ekzema
  27. Kecerdasan / kesihatan otak
  28. Detoks
  29. Antioksidan
  30. Awet muda
  31. Kesihatan tulang / sendi / saraf
  32. dan banyak lagi….

Dan…. ceritakan saja kepada saya tentang permasalahan anda… saya akan cadangkan set suplemen Shaklee yang sesuai mengikut bajet & keperluan anda yer…

Jangan lupa tau, untuk orang-orang Pontian, saya tak kenakan caj pos atau kos penghantaran… PERCUMA jer… konsultasi pun PERCUMA… Jadual pengambilan suplemen secara peribadi pun akan saya beri selepas membuat pembelian…

Nota: saya bekerja di JB, jadi hanya balik ke Pontian pada hujung minggu saja… COD di Pontian saya akan buat pada hujung minggu jer lah yer… tapi jangan risau… saya boleh pos jugak barang kepada orang Pontian… kan kos pos percuma… ape nak risau kan?…

Jadi apa tunggu lagi warga Pontian?

WhatsApp saya di 019-7071977 untuk sebarang pertanyaan, PEMBELIAN SHAKLEE, JOIN AHLI dan KONSULTASI EKSKLUSIF secara PERCUMA.

Salam Sayang

Nieda

Business Leader & Shaklee Independent Distributor

JOHOR BAHRU, SKUDAI, UTM (POS KE SELURUH MALAYSIA)

019-7071977

About ohcantik

Perkongsian info & tips tentang KESIHATAN & KECANTIKAN. Kelebihan menggunakan produk yang mendapat JAMINAN yang sahih dan dihasilkan dari sumber semulajadi dengan sokongan saintis-saintis bertauliah serta ujian klinikal dan landmark study yang sah. Bisness yang memberi peluang FINANCIAL FREEDOM dan PASSIVE INCOME TANPA HAD - Shaklee
This entry was posted in Pengedar Shaklee and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

