Suplemen Resveratrol Penawar Kanser, Penyakit Jantung, Sakit Buah Pinggang, Kencing Manis Dan Hampir Semua Penyakit Kronik Lain…. Namakan Saja, Vivix Membantu

Satu PENEMUAN REVOLUSI dalam anti-penuaan pada tahap sellular (tahap sel)

Shaklee memiliki Vivix ®, produk suplemen revolusinari anti-penuaan dalam pertarungan melawan penuaan pada tahap sellular. Lebih 1 juta botol Vivix ® telah pun dijual hanya selepas setahun Vivix dipasarkan.

Vivix merupakan suplemen anti-penuaan terbaik didunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee, syarikat No. 1 suplemen di Amerika Syarikat.

Vivix tidak bertindak sebagai ubat, tetapi ia lebih kepada makanan (minuman) yang mengandungi resveratrol yang mempunyai kemampuan untuk melawan pelbagai penyakit kronik dan memperbaiki serta melindungi sel pada tahap DNA.

TELOMERES

Didalam kajian makmal, ramuan Vivix ® telah menunjukkan impak kepada mekanisma penting anti-penuaan pada tahap sellular.

4 MEKANISMA (PUNCA) PENUAAN PADA TAHAP SELLULAR

dna-attack

Kerosakan sel dan DNA berlaku adalah disebabkan serangan radikal bebas yang datang daripada pencemaran, asap rokok, diet tidak sihat, sinar UV dan sebagainya. Jika tidak diperbaiki, sel dan DNA akan terus rosak dan menyebabkan kita sangat terdedah kepada bahaya penyakit kronik dan penuaan yang terlalu cepat.

  1. KEROSAKAN DNA
  • Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengakalan data genetic, menghasilkan satu “typo” (kesilapan dari yang asal) yang akan menggangu fungsi sel dan lanjutan umur.
  1. PENGAWALAN GENETIK
  • Pengawalan genetik menyumbang kepada kemerosotan umur pada tahap sellular. Didalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru menunjukkan ramuan Vivix mampu mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.

penuaan sel

  1. PENGELUARAN TENAGA YANG KIAN MENURUN OLEH SEL-SEL
  • Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun, fungsi sel turut menurun. Ramuan Vivix ® menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.

AGE-protein-vivix

  1. PENIMBUNAN PROTIN AGE
  • Penimbunan berlebihan protin AGE (Advance Glycation End products) boleh menyebabkan kerosakan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan umur. Ramuan Vivix ® adalah 10 kali lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur “muscadine”) untuk melambatkan pembentukan protin AGE.

V1

Didalam satu penemuan utama, kajian klinikal terkini menunjukkan ramuan aktif Vivix ® berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular.

Melawan penuaan pada tahap sellular dan lebih dari itu.

Bahan-bahan-dasar-Vivix-Shaklee

Didalam kajian makmal, ramuan Vivix ® telah menunjukkan ia memberi impak kepada 4 mekanisma utama penuaan pada tahap sellular:-

  • Melindungi dan memperbaiki sellular DNA.
  • Memberi impak positif kepada pengawalan genetik.
  • Menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria.
  • Melambatkan pembentukan protin AGE (Advanced Glycation End products).

Juga membantu menjaga / memelihara: kesihatan jantung, kesihatan otak, tahap system imun, kesihatan sendi, perlindungan antioksidan, peningkatan tenaga pada tahap sellular, kesihatan dan kesejahteraan umum.

RAMUAN / BAHAN SEMULAJADI YANG MENGHASILKAN VIVIX

African_Queen_Muscadine_Page_1

Anggur muscadine yang kaya dengan antioksidan resveratrol mampu membantu tubuh untuk melawan penyakit kronik termasuklah kanser, sakit jantung, kencing manis dan sebagainya

ANGGUR MUSCADINE

  • Anggur hebat ini adalah satu-satunya anggur di alam semulajadi yang mempunyai lebih daripada satu kromosom, yang mana ahli sains berjaya mengukuhkan profil polyphenolnya dan berpontensi untuk memanfaatkan kesihatan. Ia juga mengandungi asid ellagik dalam kepekatan yang tinggi, satu phyto-nutrient yang tidak dijumpai didalam anggur jenis lain dan telah menunjukkan mempunyai ciri-ciri MENGHENTIKAN KIMIA PENYEBAB KANSER, anti-virus dan anti-bakteria.
  • Selepas dilakukan kajiselidik tambahan, anggur hebat yang paling mustajab ini dikenalpasti. Seterusnya kumpulan ini, bersama dengan ahli sains dari University of Georgia, membangunkan satu proses ekstraksi sejuk dan lembut untuk menjamin satu ekstrak yang bermutu tinggi dengan aktiviti biologi tertinggi seperti yang ditunjukkan dalam beberapa siri ujian makmal untuk anti-penuaan.
  • Untuk mencipta profil polyphenol yang kuat di dalam Vivix ®, ahli sains menggabungkan resveratrol yang lampautulen dengan ekstrak dari anggur hebat ini, elderberry Eropah, dan purple carrot. Campuran inilah yang bertanggungjawab dalam banyak tindakan unik anti-penuaan sellular Vivix ®.

PurpleCarrots

LOBAK UNGU

  • Ianya adalah sumber terbaik vitamin A dan mengandungi phytokimia termasuk caroteniods, phenolics, polyacetylenes, isocoumarins dan sesquiterpenes.
  • Ia juga mengandungi anthocyanins, antioksidan mustajab. Anthocyanins adalah agen yang memberikan warna merah menyala, biru dan ungu pada buah dan sayuran. Berry mengandungi banyak anthocyanins, terutama sekali blueberry, yang mengandungi aktiviti antioksidan yang amat tinggi. Anthocyanins adalah antioksidan utama didalam lobak yang berwarna ungu-kuning dan ungu-oren. Lobak ungu-kuning mengandungi kapasiti antioksidan tertinggi, diikuti lobak ungu-oren.
  • Asid klorogenik adalah antioksidan paling banyak didalam semua jenis lobak. Asid klorogenik ini dipercayai bertanggungjawab mengurangkan penyakit kencing manis yang dikaitkan dengan pengambilan kopi.
  • Sejak kebelakangan ini, kajian menunjukkan anthocyanins mempamerkan banyak aktiviti biologi termasuk antioksidan, anti-radang, anti-mikrobial dan anti-carcinogen. Tambahan pula, ia juga mempamerkan kesan pada saluran darah, platelet dan lipoprotein yang berkebolehan mengurangkan risiko penyakit koronari jantung.

Elderberries

ELDERBERRY (Sambucus Nigra)

  • Satu daripada manfaat Elderberry adalah keberkesanannya dalam mengubati symptom flu, terutama sekali influenza B.
  • Berry mengandungi flavonoids yang mempunyai ciri antioksidan yang kuat, dengan yang demikian mengukuhkan sistem imun melawan jangkitan virus dan bakteria.
  • Pada masa yang sama, Elderberry adalah sangat kaya dengan sebatian yang dikenali sebagai anthcoyanins, yang memberi kesan anti-radang. Ia juga dapat mengurangkan symptom seperti sakit otot, sakit atau demam yang berkaitan dengan selsema atau influenza.
  • Walau bagaimanapun, Elderberry tidak hanya kaya dengan antioksidan, tertapi juga vitamin A, B dan C dan nutrien seperti asid amino, carotenoids dan tannin. Semua ini adalah manfaat kesihatan yang didapati dari Elderberry.
  • Selain daripada menguatkan sistem imun untuk melawan jangkitan virus dan flu, Elderberry dan ekstraknya juga berkesan terhadap keadaan seperti jangkitan yeast, asthma, batuk, sesak hidung dan dada dan kencing manis.
  • Ia juga dapat merendahkan tahap kolestrol dan juga menghalang oksidasi kolestrol LDL. Oksidasi LDL dianggap sebagai satu penyebab penting penyakit kardiovaskular.
  • Elderberry mampu memberi perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular dan jantung termasuk strok dan serangan jantung. Ia juga membantu dalam pengurangan stress, memperbaiki penglihatan dan penghadaman.

polygonum_cuspidatum01

JAPANESE KNOTWEED (POLYGONUM CUSPIDATUM)

  • Polygonum Cuspidatum (juga dikenali sebgai Knotweed Jepun) adalah tumbuhan perennial yang besar berasal dari Asia yang juga banyak ditemui di Amerika Utara dan Eropah.
  • Knotweed Jepun adalah sumber komersial Resveratrol yang juga terdapat dalam ekstrak kulit anggur merah juga biji anggur merah.
  • Polygonum Cuspidatum mempunyai banyak manfaat kesihatan dan digunakan untuk merumuskan suplemen anti-penuaan seperti resveratrol dan banyak jenis perubatan tradisional Cina.
  • Resveratrol membantu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolestrol, merendahkan tekanan darah, meninggikan prestasi atlet dan mengurangkan berat badan.
  • Suplemen resveratrol mungkin jawapan untuk memanjangkan usia kita.

BERIKUT ANTARA TESTIMONI MEREKA YANG TELAH BERJAYA HIDUP LEBIH SIHAT DAN BEBAS DARIPADA PELBAGAI PENYAKIT KRONIK SELEPAS MENGAMBIL VIVIX (DAN SUPLEMEN SHAKLEE YANG LAIN)

Vivix - buah pinggang

“Dulu Puan Aisyah ni pesakit buah pinggang kronik. Buah pinggang kiri dah rosak, buah pinggang kanan berair. Tapi selepas beliau mengambil hanya 1 botol Vivix, beliau sembuh dan boleh menjalani kehidupan seperti biasa.”

 

Vivix - kaki“Ngeri kan kalau tengok kaki pesakit kencing manis ni sebelum dia sembuh selepas ambil Vivix?…. rasanya kalau kencing manis dengan luka seteruk tu, memang biasanya doktor syorkan potong jer… tapi Alhamdulillah.. pasti pesakit ni gembira dan bersyukur sebab tak perlu kehilangan kaki gara-gara penyakit kencing manis”

 

Vivix - SLE

“Biasanya doktor sendiri takkan beri apa-apa harapan untuk sembuh kepada pesakit SLE sebab penyakit ni sangat sukar untuk diubati. Tapi wanita ni beruntung sebab beliau bertemu Vivix & Shaklee… beliau akhirnya kembali hidup sihat”

 

kanser ovari

“Doktor sahkan kanser ovari dah clear!… apa lagi yang lebih menggembirakan selain daripada disahkan bebas daripada penyakit kronik yang menjadi salah satu pembunuh utama manusia zaman sekarang ni kan… Alhamdulillah… Vivix berjaya lagi membantu”

 

RA“Baru habiskan separuh botol Vivil, si ibu mertua yang ada masalah Rheumatoid Arthritis kata badan dah terasa sihat dan ringan”

 

Vivix - master law“Mr. Law – beliau pernah derita kanser paru-paru suatu ketika dulu… tapi selepas konsisten dengan suplemen Shaklee dan Vivix, beliau akhirnya kembali sihat dan nampak semakin awet muda pulak. Saya pernah jumpa beliau, memang susah nak percaya yang umur beliau dah pun mencecah 50an”

 

vivix antiaging2“Wanita ini adalah seorang pesakit kanser. Tapi cuba lihat perubahan pada wajah beliau selepas mengambil Vivix. Beliau nampak bertambah segar dan muda. Beliau nampak muda kerana sel-sel beliau telah diperbaiki oleh Vivix dan apabila sel-sel pulih, ia secara automatik akan tergambar pada penampilan. Sel-sel yang sihat bermakna tubuh yang sihat luaran dan dalaman”

 

Vivix slip disc“En. Fadhil – pada tahun 2010 beliau menghidap slip disc no. 4, 5 dan 6…. buat rawatan kat hospital sampai habis RM17ribu! tahun 2011 sekali lagi kena buat pembedahan… kali ni kosnya RM13ribu! dan dah macam-macam usaha yang beliau buat… macam-macam suplemen beliau cuba sebab nak cepat sembuh… lepas tu isteri beliau belikan Omega Guard, AJHT dan Vivix… beliau tak tau pun apa tu Shaklee.. tapi telan jer asalkan boleh sihat… keadaan beliau jadi bertambah baik selepas ambil Shaklee dan tak perlu dah buat rawatan susulan”

 

DETOX“Nampak perubahan ketara pada lelaki ni kan… beliau menjalani program detoks 14 hari dengan Vivix… tengok la betapa cepatnya Vivix memperbaiki sel / DNA… kalau kosmetik luaran cuma boleh perbaiki penampilan luaran jer kan… Vivix ni sampai ke DNA dia terjah dan repair”

 

jantung 2“Bekas pesakit jantung… pernah buat bypass… lepas sebulan ambik Vivix segala-galanya berubah… dah boleh handle stress dengan baik, boleh kerja keras dan berat macam orang normal, boleh kerja 24 jam tanpa henti, lebih bertenaga… solero kat Genting tu senang-senang jer dia naik sampai 2 kali!”

 

jantung“Pernah hampir berputus asa dan tak mahu teruskan hidup lagi sebab segala macam wayar berselirat kat badan gara-gara sakit jantung… tapi selepas mengambil Vivix, terasa macam Allah beri nyawa buat kali ke-2”

Berapakah kos rawatan penyakit-penyakit kronik yang ada di atas ni?… dan berapa pula nilai atau harga jantung dan nyawa kita kalau nak dibandingkan dengan harga Vivix?

Saya pasti anda semua yang bijak ada jawapan yang tepat… jangan tunggu sampai terlambat… tak kiralah samada untuk diri sendiri atau orang-orang tersayang.

Tapi, suka saya ingatkan disini… walaupun kita ambil suplemen, tak kisahlah suplemen apa pun… dan kita ada penyakit samada yang biasa ataupun kronik, jika doktor nasihatkan untuk teruskan pengambilan ubat dari hospital atau klinik, kita tetap kena teruskan. Ubat untuk merawat… suplemen pulak untuk membantu proses penyembuhan jadi lebih efisien… jadi, ubat dan suplemen saling memerlukan dalam sesetengah kes dan jangan lupa untuk amalkan diet yang sihat dan seimbang.

WhatsApp saya di 019-7071977 untuk sebarang pertanyaan, PEMBELIAN SHAKLEE, JOIN AHLI dan KONSULTASI EKSKLUSIF secara PERCUMA.

Salam Sayang

Nieda

Business Leader & Shaklee Independent Distributor

JOHOR BAHRU, SKUDAI, UTM (POS KE SELURUH MALAYSIA)

019-7071977

 

Advertisements

About ohcantik

Perkongsian info & tips tentang KESIHATAN & KECANTIKAN. Kelebihan menggunakan produk yang mendapat JAMINAN yang sahih dan dihasilkan dari sumber semulajadi dengan sokongan saintis-saintis bertauliah serta ujian klinikal dan landmark study yang sah. Bisness yang memberi peluang FINANCIAL FREEDOM dan PASSIVE INCOME TANPA HAD - Shaklee
This entry was posted in Vivix Suplemen No. 1 Shaklee and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Suplemen Resveratrol Penawar Kanser, Penyakit Jantung, Sakit Buah Pinggang, Kencing Manis Dan Hampir Semua Penyakit Kronik Lain…. Namakan Saja, Vivix Membantu

  1. Pingback: Khasiat Anggur Merah GERGASI (Anggur Muscadine) Yang Sangat Luar Biasa Yang Tak Boleh Didapati Daripada Anggur Merah Biasa | oH!cANTIK

  2. Pingback: Punca Penyakit Kronik: Fahami Bagaimana Penyakit Kronik Terjadi & Bagaimana Mencegahnya | Ohcantik.com

  3. Pingback: Sakit Buah Pinggang Sudah Tidak Asing Untuk Orang Malaysia: Kenapa? | Ohcantik.com

  4. Pingback: Sakit Buah Pinggang Sudah Tidak Asing Dengan Orang Malaysia: Kenapa? | Ohcantik.com

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s